ÚvodBlogV balíku nejsou všechny produkty. Co mám dělat?

V balíku nejsou všechny produkty. Co mám dělat?

Mrzí nás, pokud zásilka neodpovídá vašemu očekávání – pojďme to společně vyřešit. Proč není kompletní? Důvodů může být několik:
  • Doručování po částech – například pokud jde o produkty z jiného skladu nebo s odlišnou dostupností. Druhý balík obvykle dorazí s krátkým odstupem.

  • Zakázková výroba – produkty s potiskem nebo výšivkou mají delší přípravu a odesíláme je odděleně, jakmile jsou hotové.

  • Chyba při balení – i přes důkladnou kontrolu se může výjimečně stát, že něco chybí. V tom případě se omlouváme a okamžitě to vyřešíme.

Stačí nám napsat na eshop@frotery.cz nebo zavolat na +420 222 534 054, připojte číslo objednávky a stručný popis – dáme to do pořádku co nejrychleji. Děkujeme za vaši trpělivost!